اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ  - ارزهای مجازی airdrop

کانال تلگرامی اخبار ارزهای مجازی

کسب درامد اینترنتی - کسب درامد از وب، ارزهای مجازی, آموزش کسب درآمد , آموزش کسب درآمد تضمینی ,اخبار بیتکوین , cryptocurrency

پاسخ به سوالات کسب درامد از آپلود بخش دوم

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

دوست عزیزی به نام arteen چند سوال پرسیده بودن که جواب میدیم

سوال

ممنون من از امشب میخوام شرو کنم .ولی نمیدونم از کجا استارت بزنم.
بیشتر دوست دارم تو سایتایی مثل down tr کار کنم.سوال. میتونم از هر آپلودسنتری که دوست دارم توی پستم بزارم یا اینکه محدودیتی چیزی داره؟با چندتا آپلود سینتر شرو کنم و اگه فری باشه اکانتم مشکلی نداره؟در روز هم میتونم 5ساعتی وقت بزارم .

 

جواب : سایت های زیادی هستن که میتونین باهاشون کار کنید مثل warezbb - و tinydl و tehparadox و bayw 

هر سایت قوانینی داره که باید رعایت کنید وگرنه بن میشید 

 

سوال :

سلام آقا من تو کینگ فایل میخوام عضو بشم و لی کد کوپون میخواد!از کجا باید گیر بیارم کدو؟راستی با آیپی آمریکا ثبت نام کنم؟
جواب : کد کوپن اختیاری هستش ولی لازم نیست ، و با هر IP ثبت نام کنید دوشواری نداره
 

 

سوال

من یه سوال دیگه هم داشتم بی زحمت جواب بدین.برای دانلود و آپلود لازمه که اکانتمو پرمیوم کنم؟یا اینکه تو سایتایی لیچر مثل دانلودز لینکشونو مستقیم و بعد از طریق fbt آپ کنم؟

 

جواب لازم نیستش که اکانتتون رو پریمیوم کنید ولی اگر اینکارو بکنید امکانات بیشتری بهتون میدن

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی