اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ  - ارزهای مجازی airdrop

کانال تلگرامی اخبار ارزهای مجازی

کسب درامد اینترنتی - کسب درامد از وب، ارزهای مجازی, آموزش کسب درآمد , آموزش کسب درآمد تضمینی ,اخبار بیتکوین , cryptocurrency

با سلام

ثبت نام و شروع به کسب درآمد کنید

همین امروز درآمد خود را از طریق به اشتراک گذاری متون و یا سورس کد های خود آغاز کنید. محتویات پیست ها هر چیزی می تواند باشد و محدودیتی در موضوع وجود ندارد( به جز موارد خلاف قانون ). طول هر پیست می تواند تا ۴۵۰۰۰ کاراکتر یونیکد باشد و درآمد حاصله از هر ۱۰۰۰ بازدید در حال حاضر ۴۰۰۰ تومان است. البته تنها زمانی مشاهده ی پیست ها برای شما احتساب می شود که کمپین تبلیغاتی فعالی در سیستم وجود داشته باشد. تبلیغاتی که مربوط به کمپین های تبلیغاتی فعال نباشند با کادری قرمز در طرف چپ مشخص شده اند.
قابلیت تعریف پیست به صورت عمومی و خصوصی وجود دارد. علاوه بر آن امکان اعمال گذرواژه بر روی پیست ها را خواهید داشت که در این صورت پیست ها قبل از ذخیره در دیتابیس برای امنیت اطلاعات شما توسط الگوریتم RIJNDAEL-256 رمزگذاری می شوند.
تعداد بازدید ها جهت پرداخت با استفاده از تمامی پیست ها محاسبه می شوند. بدین معنا که نیاز نیست از هر پیست حتما ۱۰۰۰ بازدید داشته باشید تا وجه به حساب شما واریز شود. حداقل موجودی برای برداشت نیز ۲۵۰۰۰ تومان است. برداشت به کارت های عضو شبکه ی شتاب ۲٪ کارمزد دارد اما برای حساب های زرین پال کارمزدی دریافت نخواهد شد. 

سیستم در حال حاضر به صورت بتا(آزمایشی برای مشتری) در حال کار است. لطفا با گزارش مشکلات ما را در بهبود سیستم یاری کنید. 

در صورت داشتن هر گونه سوال در بخش پشتیبانی از طریق تیکت و یا در همین انجمن با ما در تماس باشید. همچنین می توانید پیشنهاد های خود را برای اعمال در ورژن های آینده با ما در میان بگذارید.

با تشکر


کی پیست - درآمد آسان از طریق به اشتراک گذاری متن و سورس کد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی