اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ  - ارزهای مجازی airdrop

کانال تلگرامی اخبار ارزهای مجازی

کسب درامد اینترنتی - کسب درامد از وب، ارزهای مجازی, آموزش کسب درآمد , آموزش کسب درآمد تضمینی ,اخبار بیتکوین , cryptocurrency

احتمال ایردراپ روی کیف پول های NEAR

جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۸ ب.ظ

احتمال ایردراپ روی کیف پول های NEAR

سلام این معرفی صرفا احتمال هستش من مطمئنا نیستم که ایردراپی در کار باشه فقط معرفی میکنم شاید مثل توکن ENS که ایردراپ با ارزشی به کاربراش داد اینم ایردراپ بده

کوینی که میخوایم در موردش صحبت کنیم NEAR هستش شبکه اش خیلی وقته راه افتاده

یک کیف پول آنلاین داره به آدرس https://wallet.near.org/

 

موقع ثبت نام به چای آدرس های طولانی کیف پول میتونید آدرس به صورت USERNAME انتخاب کنید.

 

فکر میکنم اگر ایردراپی در کار باشه به کیف پولهایی که موجودی دارن چیزی بدن ، من برای کیف پولم حدود 10 تا NEAR اضافه کردم.

 

 

 

بعد از ثبت نام باید اطلاعات اکانتتون رو از طرقی که گفته شده ذخیره کنید.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۰/۰۹/۰۵
  • ۴۷۰ نمایش
  • وبمستر

airdrop

ایردراپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی