اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ  - ارزهای مجازی airdrop

کانال تلگرامی اخبار ارزهای مجازی

کسب درامد اینترنتی - کسب درامد از وب، ارزهای مجازی, آموزش کسب درآمد , آموزش کسب درآمد تضمینی ,اخبار بیتکوین , cryptocurrency

سلام سوال پرسیده بودن که 

ممنون بابت آموزش.
 برای اینکار چقدر وقت و هزینه میخواد؟در مورد پستهای وارز بی بی چه پستی را باید ارسال کنی؟زبان من خوب نیست و نباید کپی پیست باشه؟
 

 

اما جواب : وقت بسته به خیلی شرایط داره مثلا کاربری مثل شائنیگ با روزی یک پست درامد بالایی میبره

ولی شائنیگ هم وقتش رو صرف ریپ کردن و اپلود فیلم میکنه

 

در مورد وارز بی بی هم هر پستی میشه زد که بیشتر فیلم و نرم افزار و سریال و موزیک طرفدار داره

 

پست کپی پیست هم اصلا مشکلی نداره البته باید لینک ها رو تبدیل کنید

 

میتونین سوالاتتون رو از همین پست و در نظراتش بپرسید

 

 

نظرات (۲)

ممنون من از امشب میخوام شرو کنم .ولی نمیدونم از کجا استارت بزنم.
بیشتر دوست دارم تو سایتایی مثل down tr کار کنم.سوال. میتونم از هر آپلودسنتری که دوست دارم توی پستم بزارم یا اینکه محدودیتی چیزی داره؟با چندتا آپلود سینتر شرو کنم و اگه فری باشه اکانتم مشکلی نداره؟در روز هم میتونم 5ساعتی وقت بزارم .
من یه سوال دیگه هم داشتم بی زحمت جواب بدین.برای دانلود و آپلود لازمه که اکانتمو پرمیوم کنم؟یا اینکه تو سایتایی لیچر مثل دانلودز لینکشونو مستقیم و بعد از طریق fbt آپ کنم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی