اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ - ارزهای مجازی airdrop

اطلاع رسانی ایردراپ  - ارزهای مجازی airdrop

کانال تلگرامی اخبار ارزهای مجازی

کسب درامد اینترنتی - کسب درامد از وب، ارزهای مجازی, آموزش کسب درآمد , آموزش کسب درآمد تضمینی ,اخبار بیتکوین , cryptocurrency

سلام من چند وقت این انجمن رو تحت نظر داشتم و دیدم که داره پیشرفت میکنه و هنوز جمع نکرده و درامد میده
در این انجمن روش های زیادی برای کسب درامد هستش
diskussable.JPG 
لیست بعضی از روش های کسب درامد :

به ازای ایجاد هر تاپیک 6 امتیاز
و به ازای هر پاسخی که دریافت میکنید 0.05 امتیاز
به ازای ارسال هر پاسخ در انجمن 4 امتیاز
به ازای دیدن ویدئوهای تبلیغاتی 3 امتیاز
به ازای اشتراک گذاری انجمن 15 امتیاز
نوشتن مقاله ، امتیاز بسته به کیفیت و محبوبیت مقاله شماست


نرخ تبدیل :
1CR = $0.0025
2000CR for $5.00

پرداخت به پیپال و اسکریل و گیفت کارت امازون داره

ثبت نام با لینک رفرال من

ثبت نام بدون رفرال

دوستانی که با رفرال من ثبت نام میکنن باهاشون همکاری میکنم و در تاپیک هاشون فعال شرکت میکنم
البته بهتره که همه هوای همدیگه رو داشته باشیم و با هم کار کنیم

نظرات (۱)

ممنون انجمن خوبی هست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی